Roczek Juleczki

gift-548293_960_720W czerwcu wybieram się na roczek do mojej siostrzenicy. Siostra mieszka z rodzinką 200km od mojego miejsca zamieszkania, więc pojadę do niej na cale 4dni. Uwielbiam te nasze rodzinne spotkania. Jak ten czas leci… Julka juz jest z na tym świecie to, a mnie się wydaje jakby się dopiero urodziła 😊 Roczek, to duże święto i oczywiście trzeba jechać z prezentem. Długo szukałam tego właściwego prezentu, aż znalazłam stronkę w necie, która ułatwiła mi podjęcie decyzji. Sami zobaczcie ile inspiracji😊 http://www.nova-polska.pl/prezent-roczek-dla-dziewczynki/ Tak bardzo mnie cieszy, że się wszyscy zobaczymy😊

Leave a Reply

